Nr 2/2012
Artykuły
Piotr PAWELCZYK
Harcownik – nowy typ wizerunku politycznego
Marek SEMPACH
Wyspecjalizowane agencje marketingowe w działalności rynkowej krajowych organizacji politycznych
Karolina CHURSKA-NOWAK, Łukasz FOJUTOWSKI
Ewolucja marketingu politycznego w percepcji wyborców
Jędrzej SKRZYPCZAK
Kampania wyborcza w nowych mediach – aspekty prawne
Jakub JAKUBOWSKI
Rekwizyt jako narzędzie komunikowania politycznego
Agnieszka KASIŃSKA-METRYKA, Piotr OLSZEWSKI
Kampania permanentna versus kampania, której nie było. Rzecz o wyborze prezydenta miasta Kielce
Radosław MARZĘCKI
Konstruowanie wzajemnych relacji jako element stylu uprawiania polityki PO i PiS
Janusz GOLINOWSKI
Infotainment jako narzędzie formatowania społeczeństwa w warunkach medialnej demokracji
Elżbieta LASKOWSKA
Język ideologii a język agresji w wypowiedziach politycznych
Marcin PIECHOCKI
Dziennikarze i politycy. Blisko, coraz bliżej
Damian NOREMBERG
Kampania negatywna, czy nieistniejący „czarny” PR, jako metody dyskredytowania przeciwnika politycznego
Aleksandra BAGIEŃSKA-MASIOTA
Blogi polityków. Kto, dlaczego i o czym pisze?
Agnieszka ROŻEWSKA
Polityczne show jako nowoczesny przykład komunikowania politycznego. Narodziny telewizyjnych debat wyborczych w Wielkiej Brytanii
Łukasz SCHEFFS
Zachowania polityczne a zachowania wyborcze w dobie kampanii permanentnej
Wojciech MAGUŚ
Prezydenckie prawybory w Platformie Obywatelskiej jako przykład politycznego show
Agnieszka BIELAWSKA
„Nicea albo śmierć”, czyli polski dyskurs polityczny na temat Traktatu ustanawiającego Konstytucję dla Europy i jego wpływ na stosunki polsko-niemieckie
Mirela KACZMAREK
Cel uświęca środki? O współczesnym wymiarze politycznego makiawelizmu na przykładzie wyborów samorządowych w 2010 roku w województwie opolskim
Magdalena MATEJA
Rola fotografii w komunikowaniu politycznym na przykładzie „portretu podwójnego” Lecha i Marii Kaczyńskich
Anna JADACHOWSKA
Kampania wyborcza na fotelu prezydenckim – skuteczne metody zarządzania informacją w mieście
Kamil GLINKA
Język polityki w warunkach kampanii permanentnej na przykładzie miasta Wałbrzycha