Vol. 1/2004
Articles
Andrzej J. Madera
Akcja Wyborcza Solidarność – brak marketingu politycznego i medialnego jako jedna z przyczyn upadku
Ella Zadorożniuk
Конфронтация „режима нормализации” и оппозиции в Чехословакии в конце 1980-х годов XX века
Anna Ząbkowicz
Rynek jako narzędzie wolności i jako pole walki
o panowanie
Jacek Sobczak
Problem uchodźców i migracji w optyce Deklaracji Haskiej
z 2002 r.
Jadwiga Tudek
La politique de soutien au cinema en France.
Julia Tarnawskaja
W co wierzą młodzi? Badania socjologiczne nad religijnością młodzieży studiującej w Warszawie
Szymon Ossowski
Kodeks honorowy w Wojsku Polskim III RP
Sergiej Michalczenko
Историк права Ф. В. Тарановский
Andrzej J. Madera
Wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej
Book reviews
- Grzegorz Ignaczewski, Specyfika marketingu politycznego w Polsce (Szymon Ossowski)
- Michał Dobroczyński, Międzynarodowe związki gospodarki z polityką (Alicja Jorasz)
- D. Doliński, Psychologiczne mechanizmy reklamy (Aleksandra Bagieńska-Masiota)