Vol. 1/2005
Articles
Wiera PARADOWSKA, Ryszard PARADOWSKI
Podmiotowość jako transcendencja. Przyczynek do definicji podmiotowości politycznej
Wojciech ZIELIŃSKI
Krytyczny pluralizm w mediach, czyli kilka uwag o kapitale idei
Szymon OSSOWSKI
Pluralizm w mediach a wolność wyboru jako fundament liberalnej demokracji
Agnieszka STĘPIŃSKA
Telewizyjna kampania referendalna jako arena rywalizacji politycznej. Referendum unijne w Polsce w 2003 r.
Ewa JURGA
Ograniczenia niezależności w układzie dziennikarz – redaktor naczelny – wydawca (właściciel) w prasie lokalnej
Miron MUSIAŁ
Białoruskie środki masowej informacji – kryzys permanentny?
Borys CZYHIN
Reklama społeczna w Polsce po 1989 roku
Olga NADSKAKUŁA
Zachód jako punkt odniesienia rosyjskiej polityki zagranicznej
Marcin CYBULSKI
Zmiany w stosunkach Rosja-unia Europejska. Przyczyny i konsekwencje
Marzena WRÓBEL
Czy „Polacy są Irlandczykami kontynentu…”?
Przemysław OSIEWICZ
The Comparison of the Finnish Security Policy in 1990 and 2002
Iwona MASSAKA
Epifenomenalny i istotowy wymiar muzyki w polityce
Book reviews
- Ireneusz Topolski, Siła militarna w polityce zagranicznej Federacji Rosyjskiej (Krzysztof Wasilewski)
- Jurij Drozdow, Walerij Jegozarjan, Światowa Terrorystyczna… (Łukasz Donaj)
- Al Ries, Laura Ries, Upadek reklamy i wzlot public relations (Magdalena Jakimiak)
- Kuba Giedrojć, Public Relations w administracji (Krzysztof Marcinowski)