Vol. 2/2012

Title page

Editorial page

Contents

Artykuły

Piotr PAWELCZYK
Harcownik – nowy typ wizerunku politycznego

Marek SEMPACH
Wyspecjalizowane agencje marketingowe w działalności rynkowej krajowych organizacji politycznych

Karolina CHURSKA-NOWAK, Łukasz FOJUTOWSKI
Ewolucja marketingu politycznego w percepcji wyborców

Jędrzej SKRZYPCZAK
Kampania wyborcza w nowych mediach – aspekty prawne

Jakub JAKUBOWSKI
Rekwizyt jako narzędzie komunikowania politycznego   

Agnieszka KASIŃSKA-METRYKA, Piotr OLSZEWSKI
Kampania permanentna versus kampania, której nie było. Rzecz o wyborze prezydenta miasta Kielce

Radosław MARZĘCKI
Konstruowanie wzajemnych relacji jako element stylu uprawiania polityki PO i PiS

Janusz GOLINOWSKI
Infotainment jako narzędzie formatowania społeczeństwa w warunkach medialnej demokracji

Elżbieta LASKOWSKA
Język ideologii a język agresji w wypowiedziach politycznych

Marcin PIECHOCKI
Dziennikarze i politycy. Blisko, coraz bliżej

Damian NOREMBERG
Kampania negatywna, czy nieistniejący „czarny” PR, jako metody dyskredytowania przeciwnika politycznego

Aleksandra BAGIEŃSKA-MASIOTA
Blogi polityków. Kto, dlaczego i o czym pisze?

Agnieszka ROŻEWSKA
Polityczne show jako nowoczesny przykład komunikowania politycznego. Narodziny telewizyjnych debat wyborczych w Wielkiej Brytanii

Łukasz SCHEFFS
Zachowania polityczne a zachowania wyborcze w dobie kampanii permanentnej

Wojciech MAGUŚ
Prezydenckie prawybory w Platformie Obywatelskiej jako przykład politycznego show

Agnieszka BIELAWSKA
„Nicea albo śmierć”, czyli polski dyskurs polityczny na temat Traktatu ustanawiającego Konstytucję dla Europy i jego wpływ na stosunki polsko-niemieckie

Mirela KACZMAREK
Cel uświęca środki? O współczesnym wymiarze politycznego makiawelizmu na przykładzie wyborów samorządowych w 2010 roku w województwie opolskim

Magdalena MATEJA
Rola fotografii w komunikowaniu politycznym na przykładzie „portretu podwójnego” Lecha i Marii Kaczyńskich

Anna JADACHOWSKA
Kampania wyborcza na fotelu prezydenckim – skuteczne metody zarządzania informacją w mieście

Kamil GLINKA
Język polityki w warunkach kampanii permanentnej na przykładzie miasta Wałbrzycha